
Theatraal seminar 'Dichter bij je Klant!
In 2025 vieren we met trots het 25-jarig bestaan van ShopAcademy! Dit bijzondere moment delen we graag met ondernemers die hun klantgerichtheid naar een hoger niveau willen tillen.
💡 Jouw kans om dichter bij je klant te komen!
Het seminar ‘Dichter bij je klant’ is een krachtige, inspirerende en interactieve sessie waarin je leert hoe je échte verbinding maakt met je klanten en daarmee je succes vergroot. De focus ligt niet op marketingtrucs of strakke procedures, maar op contact, afstemming en bewustwording.
De deelnemers komen dichter bij zichzelf. Door meer zelfbewustzijn over hun eigen houding en gedrag leren zij hoe ze op een empathische en sensitieve manier een diepere verbinding met hun klanten kunnen aangaan. Dit leidt niet alleen tot meer vertrouwen en loyaliteit, maar ook tot meer kopers en een hogere klanttevredenheid, en daarmee een positieve impact op de omzet.
Het seminar biedt direct toepasbare inzichten en praktische handvatten, waardoor deelnemers met enthousiasme en zelfvertrouwen aan de slag gaan. Mijn ervaring leert dat zij direct na afloop vol energie en plezier het geleerde in de praktijk brengen, met tastbare resultaten als gevolg!
💡Versterk je klantcontact vanuit échte verbinding
✅ Maximaal 15 deelnemers
✅ Early bird (eerste 30 boekingen vóór 15 april 2025): € 875,-*
✅ Reguliere prijs: € 1.275,-*
✅ *Ex. btw en reiskosten
✅ 1 uur vol inzichten, praktijkvoorbeelden en direct toepasbare strategieën
✅ Grotere groepen: prijs op aanvraag
Bekijk de voorbeeldvideo’s en ervaar wat anderen zeggen over dit seminar!
Rob Schalker - A fish named Fred - "Amazing!"
Ronald van Sermondt - Premium Petfood Brands - "Super geslaagd!"
Raymond van der Wurff - Building Depot Curacao - "Uniek en creatief"
Jeroen Kruijff - de Bijenkorf - "Zeer inspirerend en vol energie"
Marco van Drunen - Superdry - "Bewustwording op een natuurlijke manier"
Peter van den Maagdenberg - TEBE - "Passie, plezier en verbinding"
Jan Nigten - Aiways Nederland - "Zinderende workshop"